La nostra Webquest

Si vols veure la nostra Webquest clica sobre el títol: I perquè no ho parlem? Tant si t'ha agradat com si no, ens agradaria sentir els teus comentaris.

diumenge, 20 de desembre del 2009

TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ

Tothom diu que quan un pensament és massa complex, que quan una situació t'aclapara o estás massa capficada en una cosa i tens el cap tan emboirat que no veus res clar, ho escriguis; diuen que escriure és un exercici fantàstic per organitzar les idees, els pensaments i sovint veure la llum al final del túnel. Jo sempre m'he organitzat amb llistes, llistes de coses (de la compra, d'esdeveniments, de tasques que he de fer, de pensaments, d'idees...) i això m'ajuda a viure i sobreviure en un món on hi ha massa coses que fer i pensar i massa poc temps.
En aquesta assignatura he substituit les llistes pel blog, el blog per a reflexionar, per a escriure i donar paraules a allò que ronroneja pel cap. Així doncs, considero que el blog m'ha ajudat a totes aquestes coses, però bàsicament, m'ha ajudat a aclarir les idees, ja que escriure sobre una cosa que no domines no és tasca fàcil, i menys si hi ha la possibilitat que ho llegeixin força persones... això m'ha fet reflexionar, escriure, repassar apunts, refrescar idees, tornar a reflexionar, reescriure... fins arribar al que he anat escrivint.
Sincerament, no sé quin ús en faré desprès de l'assignatura... m'agradaria pensar que el continuaré fent servir d'una manera o altra, tot i que probablement, si l'ús del blog no hagués estat avaluat potser no l'hagués fet servir, així que no ho tinc gaire clar...
Pel que fa a l'assignatura, i a la relectura de les entrades, veig que al llarg de les diferents entrades faig servir els conceptes teòrics cada cop amb més propietat, el que a la primera entrada eren dubtes a l'última són conceptes molt més clars. M'ha agradat veure la importància que li he donat a la lectura d'opinions dels companys i companyes (mitjançant els blogs, el debat, el treball en grup...) crec que això ens enriqueix com a futurs psicopedagogs, on el treball en equip, col·laboratiu serà fonamental en el nostre dia a dia. Respectar i descobrir noves maneres (de fer, de pensar, de parlar, de cuinar...), en definitiva, de viure i d'entendre el món, és vital per al nostre futur.